Y'ALL MAKING THESE LEVELS TOO HARD!!! PAUSE!! [SUPER MARIO MAKER 2] [#03]

Pubblicato il 13 lug 2019
Join the secret club!
it-tvs.com/username-DashieGamesjoin
instagram.com/dashiexp
twitter.com/dashiexp

Commenti

  • U skeeted inside the d pad its sticky

  • Pls play my lvl ID FWW-82C-1YF

  • P L A U S E A B L E

  • Super stroke maker. No pause.

  • Dash: We're still alive, though! Also Dash: *dies*

  • 17:08 when its no nut november

  • 23:07 Lol this part made me laugh!

  • Dashie u can change the controls in settings

  • 6:51 you spelled it wrong ma boy

  • Dashie needs shirts that say who was in the studio

  • 8:58 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Dashie is going insane

  • when he rages its so funny ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Dash is so happy in the start but the middle is just *rage has joined the club*

  • Soup and Mario! Hell yeah my boy did y'all see the flower kissing the pipe.

  • Ayyy logic levels

  • 14:32 he sounds like the bearded guy on the front of the train in the polar express ๐Ÿ˜‚

  • Lmfao I fucking lost it at 23:01 oh god I couldn't breathe!!!

  • And I will break raaazaaagh

  • ุชุนู„ูŠู‚ ู„ู…ุนุฑูุฉ ุงู†ูŠ ุดูุช ู‡ุฐู‡ ุงู„ุญู„ู‚ุฉ

  • Oh oh Dashie I don't I don't uh know about this one my boy.

  • Look at him y'all LOOK AT WHAT Y'ALL DOING TO EM this ain't right y'all that's all I'm saying.

  • Dashie take care of your blood pressure my boy that shit's serious!

  • Also dash I'm pretty sure you can throw the koopa troopa she'll up to kill the piranha plants and still use to hit boom boom just trying to help the homie out.

  • Pause at 3:17 and take a screen shot and send it to your friends or uncle

  • 23:00 is to funny Iโ€™m crying ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ EVERY EPISODE GOT ME DANCIN' And KEKEKE'ING Like Emily wanna play ๐Ÿ˜‚

  • When dashie be dancing I be laughing

  • Hmm I dont use anything but the joycons they gave me..

  • 4:44 ( when she say she home alone for the week )

  • 33:29 LMAO

  • 4:42 when you finally get the puh

  • "You dont always have to be a thug about it" ~Dashie 2019

  • Just use the joystick

  • 25:50 stop excusing youre thick ass thumbs ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚

  • Does Satan still want the duigh?

  • 4:43 when your teacher says you dont have homework

  • Wel-come backto soup supermariobaker num beer-er-er 2 OMYGAWD. HUUUHIUU Dashie - June 2019

  • Dashie said man these edible ainโ€™t do nun.. 1 hour later.. โ€œAt the end of the vid btwโ€

  • Someone tell Dashie to send me friend request I play PS4