To the PEOPLE who think we aren't ACTUALLY engaged...

Pubblicato il 6 lug 2019
Let's talk.
Please ask Jake to update the pinned IT-tvs comment with more winners.
"WINNER ANNOUNCEMENT!
Day 1 winner of iPhone XS Max (512GB):
IGG ID: 732939282
Day 2 winner of Alienware Laptop:
IGG ID:733036645
Day 3 winners of $1000 Cash each:
IGG ID: 732972549
IGG ID: 733088753
Day 4 winner of Alienware Laptop:
IGG ID:733424141
Join the best strategy game here for free: igg.com/event/jake
You can be next lucky winner of iPhone XS Max, Alienware Laptop, $1,000 Cash, participate now!
Winners will also be announced in the event page's "More Details" section."
👕NEW MERCH HERE - fanjoy.co/collections/jake-paul
🔴SUBSCRIBE ➤ bit.ly/SUB2JAKEPAUL
↪ PREVIOUS VLOG ➤ it-tvs.com/tv/video-mC-kIF6x2Hc.html
INSTAGRAM ➤ instagram.com/JakePaul
TWITTER ➤ twitter.com/JakePaul
Check out Crave Cafe!!
instagram.com/cravecafe_?igshid=sl3ugd0o2lgl
Name in the Sand (prod. by @menohbeats)
soundcloud.com/lil-skies/name-in-the-sand
⚠ WARNING ⚠
Please be warned (and we cannot possibly stress this enough); under no circumstances should any challenges, stunts, or pranks be attempted by any of our viewers. All challenges, stunts, and pranks are performed by trained professionals in a controlled environment and are for entertainment purposes only. Again, do not try anything you see in this content at home and always consult a parent or adult with any questions or concerns.
Jake Paul Song
Jake Paul Pranks
Jake Paul Scary Vids
Mini Jake Paul
Jake Paul Ouija Board
#JakePaul #Team10 #TanaMongeau

Commenti

  • WINNER ANNOUNCEMENT! Day 1 winner of iPhone XS Max (512GB): IGG ID: 732939282 Day 2 winner of Alienware Laptop: IGG ID:733036645 Day 3 winners of $1000 Cash each: IGG ID: 732972549 IGG ID: 733088753 Join the best strategy game here for free: igg.com/event/jake You can be next lucky winner of iPhone XS Max, Alienware Laptop, $1,000 Cash, participate now! Winners will also be announced in the event page's "More Details" section.

    • 😢

    • I love your channel when only saw Erika broken up with you I new she shouldn't do that but when you met tenor she is better than Erika tender I love you too but Erika was kinda good but I think Tana and Jake are more better

    • Roses are red violets are blue when I look at you I think you are the cutest couple ever and I know you're going to be married

    • Suchhhhh BS... message to everyone out there ; do you realise that this entire scenario of them getting married is just a new form of reality TV.. so basically it's all BS. It's designed to hook you in so you KEEP ON WATCHING $$$ = (more money in their pockets)

    • Can i

  • Hi jake shout out from philippine 💗

  • what happen with jake and ericka

  • Omg Jake you’ve gone from PG13-Rated R hence 20:00 Edit: it’s also 4am rn for me

  • Reeeeeelllly

  • So much bleach and peroxide haired people in one video.....

  • Erika Costell... You left HER for this dumb blonde!?

  • What happen ti the clowns

  • I heit you because you brok up with Erika 😡

  • Caci twins dont realy need a disguise since no one realy know them lol

  • I still am wondering why u dumped Erica

    • anna dimitriadi i think it was the other way around

  • Tana gold digger Because she always says ........... You so famous and rich

  • 9:07 to 9:24 jake looks adorable 😻

  • Tana you look bootyfull lol

  • I feel like one of the reasons this relationship works is because neither has to worry about spreading their STDS because they both have a vast array already. Oops you can't get an STD if you already had it to begin with.

  • Isent Erica your wife 👫

  • Your own brother doesn’t believe that you’re engaged and you think we will ?

  • Jerika?

  • anyone else love jack?

  • my ovaries explode every time tydus speaks hes soooo cute !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • Jake sucked tana’s banana

  • Jake Paul, HOW THE F---- DID YOU CHOOSE THE FROG PRINCESS.

  • Where’s jakes ring at huh ??

  • 3:21

  • Pinchi bato jajaja

  • 20:10 remember when Jake was kid friendly

  • She is obnoxious

  • she can rap bro shiiit

  • Lmao, watching this now and then watching Tana’s new show.. its funny that they talk about how they’ve never gotten into a fight, and they literally fought the next day🤦🏻‍♀️😂

  • Why is Kesha in the vlog squad

  • Tana looks like Brittany spears a little anybody agree? Omg haha so crazy

  • Or-A-Gone 😂😂😂

  • Who else remembers when he used to make those cringey songs..and his fans actually listened to them- could never be me. Ion ever know why I’m watching this. What happend to “They’ll be screaming out jerikaaa all around americaaa”‼️🤣😆

  • Jake Paul is a cocksucker liar 🤮

  • Jake i loved it when Erica 💓 jake but i still watch the old vids like for jana comit for jarica

  • Bruh what age group is this for

    • Trash 6 year olds. But I’m here to reply to weird comments tho like “OMG I LOVE JAKE PAUL”

  • He can’t say shit but he can talk about blow jobs makes sense

  • Chan I am a big fan of you I’m going to prescribe to your channel like oh my God

  • Thought the title was to the people who actually think were married

  • downloaded

  • Lmfao

  • Jake is on drugs 😂😂😂

  • People like this are the herpes of the world.

  • Yuck. Wtf did I just watch?

  • Why Jake you and her havent been together for 5 months why are you getting married like you and Erika were together for so long and no one thought y'all would break up and y'all did so what do you think will happen to you and Tana

  • I never win giveaways 😔

  • Jake: "u hooked up with Payton" Tanas assistant: yes jake: are u sure tanas assistant: no. LMFAO🤣🤣🤣🤣

  • I play lords, but since they decided to work with you, I’m literally gonna delete my account. Thanks for the motivation, I needed it

  • Ofc he would take something from a lil kid lol

  • Tana and Jake may be the earths fakest humans to ever live...

  • This is the 2nd video I’ve ever partially watched ... are people actually entertained by them? You all made them wealthy for what?

  • I forgot Jake Paul was a thing. I honestly thought he stopped making videos

  • the longest brand deal i ever seen!!!

  • I don’t like you.

  • jake paul payed her to marry him so he can get big again... duhh

  • Do people actually even give a fuck

  • I feel like everyone here is just randomly watching this video for no real reason

    • It's a conspiracy😶👽👻 lol

    • Honestly. I unsubscribed Jake Paul long time ago (years ago) and im back here because i just came from Maury show.

  • both of your channels were dying so in a desperate attempt to stay relevant you did this shit again

  • I found this out bc of Joanna Ceddia.......idk y

  • Came here from smosh video call flex. 💪.. lol!