The Original "Cash Me Outside How Bout Dah" Video (Full Episode)

Pubblicato il 26 gen 2017
The Original "Cash Me Outside How Bout Dah" Video Full Episode The Original "Cash Me Outside How Bout Dah" Video Full Episode #CashMeOutside
KEEP IN TOUCH WITH ME & THE GANG FOR MORE BEHIND THE SCENES CONTENT AND UPDATES BY FOLLOWING ME ON MY SOCIAL SITES!! #KATIGANG LOVE YOU ALL GANG!!
Subscribe To Supremekati : it-tvs.com/username-thesupremekati
Follow Supremekati On:
Instagram: instagram.com/thesupremekati/
Twiiter: twitter.com/supremekati
SnapChat : Thesupremekati
Katigang / HoodCelebrity Clothing (Coming Soon)
instagram.com/hoodceleb.co/
Contact For Business Inquires Email Tsupremek@gmail.com

Commenti

  • think about this she was in 7th or 8th grade

  • What up with her eyebrows tho.

  • That was rude she obviously not stupid just trying have fun but shouldn't be stealing cars for fun

  • 3:34

  • 3:28 where these 6 words came from

  • I remmber when I was in the living room and this came on. Never knew this would go viral

  • Cash my hoes how bout that

  • She sounds actually retarded

  • man i like that chick so much

  • why did they applause tho? 3:15

  • Im glad that she somewhat changed her ways

  • Legends says shes still waitin outside til this day

  • Most annoying voice ever

  • Id pipe her

  • 0:00 it is said that this is a forgotten language

  • This is America....Home of the Free, the Sick, and Depraved

  • What are they saying from 1:20 - 1:35???

  • Example of white privileged

  • At 3:25 a legend was born

  • This is the exact reason I think we need to reset the entire planet because with idiots Like this person I really don’t like humanity

  • 3:25

  • Little did she no.they was go make a meme out of her

  • She looks like a meth head?

  • *“All these hoses lagging like ish so fungi.”*

  • so u wanna take this outsidaa cuz i think i can break camera outsidaaaa LMFAO

  • Yhup🤣🤣🤣🤣

  • Even though this girl is dumb af I’ll still smash I’m 14 so it’s okay

  • Omg this girl knows LELE pons

  • To be serious. It's her mom's fault. Shd toxic as hell so Danielle gon have the same behavior.

  • I swear to god she is so disgusting to watch 😷😷😷if that was my sister I would throw her out

  • How is she famous

  • Idk i want to bang her tbh

  • This girl is a big problem around the world.....

  • 3:28 Thats the part you prob looking for

  • this is the girl that USA made famous smh

  • red heads 🤦‍♀️🤦‍♀️

  • I can't understand her

  • 3:28

  • Bhad bhabie i like her ❤️❤️

  • Man y'all think this funny she smoking at the age of 13 if she dont quit by like the age of 30 she ded already. She gettin famous for beatin on her mom, and her mom can't even teach her right not to do this shit what's wrong wit these parents these days. Cmon now its funny to y'all but this isn't right.

  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Haha

  • Catch me outside how bout that

  • Now shes the I cant rap inside girl🤣

  • This fuck lit

  • Wtf did I just watch??? Come try this shit in africa and you will get that ass whipped little girl yerrr

  • I thought Dr. Phil allowed comments but I realized it isn't his channel.

  • Dr. Phil: The audience are a bunch of hoes? Girl: Yeah Audience: Claps 👏

  • Bhad barbie?

  • Dr phil stop wering about other people

  • 0:26 did u see ur brain back there?

  • I'm really surprised by how many people need her words translated. I guess that's just me I come from the city

  • Dr phillager

  • 3:24 is what y'all came for thank me later.

  • Who got irritated when she laughed??

  • Can someone please translate it to me HAHAHA i can barely understand her

  • Danielle is my name lol

  • Her voice sound a lil different

  • I would punch that little bitch in the jaw and take the felony happily.

  • all i here is catch me outside and everybody saying cash me outside are you all deaf ?