Shooting at N.J. high school football game between Pleasantville and Camden high schools

Pubblicato il 16 nov 2019
Shots were fired in the bleachers of a high school football playoff game in New Jersey between Pleasantville High School and Camden High School on Friday, Nov. 15, 2019. The game was being played in Pleasantville. First responders rushed to the Pleasantville bleachers and an ambulance was seen leaving the football field. (Video by Kevin Minnick | NJ Advance Media for NJ.com)

Commenti

  • 31 year old loser. Piece of shit. Camden.

  • 20 years later and camden is still causing problems. Im glad we left that shithole.

  • Forget gun laws we need murder laws!

  • All the other kids with the pumped up kicks

  • That’s my friends cuz:(

  • This would have been the best birthday ever.

  • RIP MICAH 😞

  • This is so close to me oh god

  • Dam and that kid that got shot goes to my school. And I think he passed away this morning

  • I know the kid, he used to be mean to me but we adapted and became friends 😪

  • This doesn’t make national news because it’s all too common of an occurrence.

    • If the shooter was white this would be on every major news station for days and they would do nothing but blame the gun and have every activist under the sun on their shows waving a finger and telling everyone how horrible all white people are. This didn’t make national news because of their race. Just like how the shooting in So-Cal that just happened barely got covered. Shooter was Asian. If the MSM can’t tie this to whitey and somehow throw shade at guns and trump all at one time you’ll barely hear about it, if at all.

  • This doesn’t make national news because it’s all too common of an occurrence.

  • Public schools will be a thing of the past within 20 years,

  • It all looks so nice!!

    • Bruh im from nj shyt crazy😭😭😭

  • Blacks...

  • Weird.. haven't seen any of this on the news.. I wonder why?

  • This happened at my sister's school no one got shot tho

  • Trump is sticking his nose in other country’s violence when he can’t even control what happens in his own country smh

    • Like your leaders do nothing but run to us for help.

    • The people involved are most likely NOT Trump supporters.

  • Sad

    • The title makes it sound like the schools were shooting at each other

  • Imagine a world where we can go at least 30 days without some kind of shooting

    • The title makes it sound like the schools were shooting at each other

  • _DESPITE_

    • Poeple why are you shooting schools leave the poor kids alone

  • U know I go to this school right ;-;

  • Seems like everything is just going downhill, thats it, start the hunger games trials.

  • Wasnt a very pleasant day in pleasantville was it?

  • black folks stay losing

  • Lock them up

  • My ibf goes to the middle school near this high school..

  • Yes. Thank you NJ.com for showing us what an ambulance looks like.

  • Bruh im from nj shyt crazy😭😭😭

  • Wait, so this didn't happen in Florida? Could of fooled me.

  • I'm guessing they're both Catholic schools......no?

  • Crack infested Camden. Absolute shithole ghetto.

  • The animals will be animals

  • I always looked at the news saying that shootings at or near schools are happening more often and it’s a matter of time before it happens in my town and it finally happened. A shooting at Pleasantville high, less then 5 minutes from my house happened and it’s gonna happen again somewhere else in the US. A day before this there was one in California that just becomes background forgotten news at this point, where a decade ago people would have talked about it for months. People gonna forget this one too and it’s gonna continue on and on. People in my own town act like nothing happened. Gang violence or not this shit has to stop being near a place where students suppose to be safe.

  • The title makes it sound like the schools were shooting at each other

  • Poeple why are you shooting schools leave the poor kids alone

  • lmao hopefully he set his respawn point

  • It was just some cross training going on in the stands.

  • Every time democrats are in hot water all of a sudden it's a mass shooting

  • Wtf what ever happened to just taking your own life