Roast Battle Gone Wrong | Anwar Jibawi

Pubblicato il 20 ago 2019
WATCH MORE ► it-tvs.com/plid-PLbNDd5uPifopbYqGU2CX7_DNdQFutazzb
SUBSCRIBE ► it-tvs.com/ch/UCEr55381WIqO1w_IzgcI5DQ
-----------------------------------------------------------
FIND ME ON:
Instagram | instagram.com/anwar
Twitter | twitter.com/anwar
Facebook | facebook.com/anwar
TikTok | vm.tiktok.com/XjFcDp
Merch | lilshop.com
Text Me | my.community.com/anwarjibawi
CAST:
Anwar Jibawi | it-tvs.com/username-anwar
Adam Waheed | instagram.com/adamw
Ramsey Harb | instagram.com/ramseyharb
WE HIT 500 VIDEOS WITH OVER 1 MILLION VIEWS ▶ it-tvs.com/tv/video-VOzQW_fff5A.html
Shots Studios Channels:
@Anwar Jibawi
@Awkward Puppets
@Delaney Glazer
@Hannah Stocking
@Juanpa Zurita
@Lele Pons
@Rudy Mancuso
@Shots Studios
@Shots Studios Kids
#Anwar
#AnwarJibawi

Commenti

  • Thanks for watching! What was your favorite roast?

    • @Jimmy Plays ಡೋರ್ ಮ್ಯಾಟ್

    • F**k you 🖕

    • “THE ONLY THING HE HAS LEFT IS HIS TWO TEARS ON HIS FACE, ONE FOR HIS LOSS FATHER, AND ONE FOR HIS GIRLFRIEND WHO JUST LEFT HIM.”

    • The shoes one :) xD it's funny lol

    • Anwar Jibawi chicken roast!

  • Fucku

  • Who’s The Australian girl playing as Adams girlfriend

  • *it’s just a roast*

  • Anwar your meat up

  • Me 1:17

  • Answer: it’s just a roast

  • Your not funny dick less anwar

  • Your just a bitch anwar

  • 1:56 when one of my sisters friends say I'm dumb

  • Oh! Adam is so broken. 😂😂 I love Adam, Anwar duals. 😂❤️

  • 💔

  • moues rat shirt

  • go to 2:53 there is a zombie looking thing next to the guy in the red shirts leg

  • Ahhhha just a rust lol nah bitch

  • Damn!!.she is gorgeous 🙆‍♀️

  • At the IT-tvs awards this year you should definitely win “ the most cringe creator “

  • All of the things that Anwar said it was not a roast

  • Just kidding haha

  • I hate you anwar

  • I hate you an at your acting is bad and your so mean

  • Who is the girl?

  • Dude the caption writer is useless

  • Video: [5 seconds later] Me: dang this just got real.

  • Can anwar shut the fuck up bitch will beat the fuck up out of

  • if i remember corretly a roast battle cant go wrong. because you can say whatever the fuck you want.

  • Connection with his father

  • Bruh moment 2:12

  • Why did anwar only roast adam?

  • "don't drop the soap"

  • Wow the first scene reminded me of the first video i watched when AMANDA CERNY broke a bottle on a bitch and i got intoduced to all the viners .. logan ... Bach... Rudy ... Anwar... Lily ... Hannah.... Inana.... Whole new world

  • I HATE U not u adam

  • “Its Just A Roast”

  • Anwar stay hurting Adam omg 😂😂😭😭

  • Imagine Anwar on wild n out

  • مفي احد عربي؟

  • this video ain’t a roast battle gone wrong, this is a video of exposing adam ahah!!

  • So mean no like😢

  • What's wrong with shoes and I love vans

  • Snitch9 over here

  • Anwar you stupid but funny ''its just a roast😳🙏😆"

  • Anwar made me so angry in this video

  • Cmon man my dad left me

  • it-tvs.com/tv/video-kYceLqmHYLg.html

  • 0:02 I see another anwar at the back.

  • Anwar you’re so annoying

  • you wanna know heat else is not big your relationship jeeze lueze chill it's just a joke or a roast hahahahahahaha

  • Snitch

  • Me and my friends roast like anwar does

  • 1:17, his face though😂🤣😂🤣

  • It's just a roast ;-;

  • Uhhhh I always said Adam weedhead as in weed🌿

  • 1:24 Me when my crush makes a joke that no one else laughs at

  • 😂😂😂😂😂😂it's just a roast

  • This was cringe

  • Hahaha😂😂

  • 2:09 that dude is typing in the code lol

  • Its just a roast

  • I am your new subscriber anwar bro from Pakistan love you bro

  • It's just a joke