Normani - Motivation (Official Video)

Pubblicato il 16 ago 2019
"Motivation" Available Now: smarturl.it/xMotivation
Follow Normani:
twitter.com/Normani
facebook.com/normanikordei
instagram.com/normani/
#Normani #Motivation #Pop

Commenti

  • i think her dancing is no joke and she can be bigger 馃槉馃槉 im hooked on this choreo and why the fuck i didn't found it erlier

  • Literally the first time I heard this song I thought Ariana Grande sang it

  • Still blasting this a few times a week. 鉂わ笍

  • The guy at the beginning is 馃サ and all the others one PERIOD

  • Commenting on every video I see part 917

  • Normani ft nicki Minaj colab

    • Bad to you and another collab might drop early 2020 in her album

  • This requires freaking skill

  • How is she so perfect damnn 馃ズ

  • She鈥檚 so freaking gorgeous like brooooooo

  • 1:48 imagine getting payed to be that guy

  • Can we take a moment to realize how much crap happens in this music video like lemme rewatch it in .25 playback and die-

  • So uhh how do you like a video more than once?

  • Let her get to a freaking millionnnn 馃敟馃敟馃敟

  • Queen Norman I all

  • Dancing spot on its crazy

  • Ddooppeeee

  • And Camila needed motivation from you treating her like shit, look at where she is now

    • 路m o o n y路 tf Camila didn鈥檛 get treat like shit Fifth Harmony did Epic treated them like shut when Camila left they didn鈥檛 do nun to that racist bitch

  • Ever since camila left the group stopped and then Normani decided to go because nothing was happening

  • so we're not going to talk about how she hit that slipt

  • Litzy is that u

  • Wow it seems all of 5th harmony are going solo

  • i thought this was... BISH WHET camren crack brought me here

  • Sexy

  • I鈥檓 looking forward for the next videoclip!!!馃槏 Notmani 2020 will be fantastic!

  • Shes soooo goo膹

  • This song is the bomb... Legit Motivation.... Normani in her own lane..... She fly AF

  • Wow. This girl is fire. No wonder BTS JIMIN couldn't take off his eyes of her. She is wow by her vocals and physical abilities

  • find that normani is better than camila it is not normal becauseremember that before listening to normani you listened fifth harmonyand that fifth harmony it is made known thanks to camila thanks to itsmagnificent and wonderful faith without camila you will never haveknown neither normani nor lauren nor anyone after it is not a badcriticism it is the simple truth. Now I'm not saying that normani doesn't know how to sing or dance wellbecause she dances very well or sings very well or the music is bad butit's incomparable with camila

  • 1:36 ohh my gawddddd her smileeeeeeeeee

  • I am so glad that Normani went out of Fifth harmony coz she is poppinnnn as hell. This music is bomb and shows how great she is not only in a group but as a solo artist! xx

  • Y love you sua danada 馃い馃槏

  • God help me I'm I'm just in love with normani at the moment she's so god damn sexy馃檶 someone help me please I'm in love馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槝馃槝馃槝馃槝馃グ馃グ馃グ馃グ鉂も潳鉂も潳鉂

  • 馃槻馃槻馃槻馃槻 Normani is lit!

  • You this is a very nice song he had made motivation like all these good and very nice

  • She so gorgeous

  • Fifth harmony is slowly breaking apart... Im sad that camilla and normani are solo artist now

    • Von Sakamoto yep

    • @Deshawn Sain it started when camilla left right

    • Von Sakamoto everybody is solo now Fifth Harmony is on HIATUS they broke up last year

  • Her movessssss

  • Wow 馃槏馃槏馃槏

  • Watched a 2019 Hits video and Normani was the ONLY clip that stood out to me. Glad I watched the full vid, the choreography was straight 馃敟馃敟馃敟

  • miss universe 2019 ost

  • Maybe this normani鈥檚 application for ambassador of fenty x savage, so good馃槶馃憤馃憤馃憤

  • Normani needs make solo songs with her dance...

  • *BAHEMIAN TINGZ 馃嚙馃嚫*

  • Pr贸xima Beyonc茅... 馃槏

    • Jeniffer Santos no , she鈥檚 normani

  • Ok... so how the hell is Lizzo famous for talking, when this lady right here can actually sing?!? But why, though?

  • Daymm dis 馃敟馃敟馃敟馃敟馃挴馃挴馃挭

  • SNAPPED.

  • Good mix of old school and new school... Love her style

  • This was almost out on my birthday ;-;

  • she鈥檚 better than camila omg

  • The beat sounds like Beyonce's Check Up On It.

  • Sonho de consumo uma m煤sica da Normani junto com a Iza馃槏

  • This video called me untalented and flat in like 10 different ways, but I鈥檓 not even mad....

  • Its okay but nothing that good

  • who came from this year's streamys?

  • She is so dope

  • 1:16 who is this guy just asking for a friend comment his insta @馃お

  • OMG sie ist voll scanned

  • Am I the only one that came here because of the old man twerking to this song and mowing the lawn 馃槀馃槀 edit: it was a commercial(forgot to mention that)

  • 賳丕丕丕丕丕賷爻 .