Marlon Wayans Gets Played By Justina Valentine πŸ˜‚ | Wild 'N Out | #Wildstyle

Pubblicato il 10 lug 2019
Marlon Wayans first time on Wild β€˜N Out came with a few jabs at Nick, but Justina stepped to the front of the line to show Marlon how the queen of Wildstyle gets down πŸ”₯
#Wildstyle #WildNOut
Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
More from Wild 'N Out!
Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
Wild 'N Out Twitter: twitter.com/wildnout
Wild 'N Out Instagram: instagram.com/mtvwildnout/
Wild 'N Out Facebook: facebook.com/nickcannonwildnout/
Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

Commenti

  • They had to stop Clips πŸ˜‚

  • Clips really can rap off the top of his head

  • He is shaped like a pizza spatula tho

  • Clips πŸ—£ HE JUST A BOY!!!! πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£

  • Nick knew Charlie was gone get his ass when he said "go for it" poor king just tryna fit in😭😭😭

  • Nobody ever talks about it but does anyone else think Clips looks like Ice Cube?

  • Why is everyone judging the guy by his weight I get it it’s the point but it’s kinda sad

  • Oh hold on hold on πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • I thought Justina was the hard one here... πŸ˜‚

  • Clips reacted like he was about to eat the whole sqaud

  • 🀩

  • And lets talk sbout your pants lookin skinny Dont make me roll up on u wit the semi If this is south park im bout to kill yo whole squad like they kimmy Ill pull on dude bloc- n do a drive by in the hemi? Nick shouda let him finish πŸ”₯

  • Chico Bean killed it lmao πŸ˜‚

  • I was just looking at danileigh the whole show 😍

  • Justina got Marlon so good

  • Little do people know King was about to get the same treatment that Loaded Lux got😭

  • Charlie is a battle rapper and he got bars, but even on the show he was hit with some pretty offensive jokes especially about his weight and all he did was laughed it off, I don’t agree with him being so angry at nicks brother I mean dudes line didn’t even hit that hard

  • ...and who is that guy with no shirt that got that "dog terrified of human" expression on his face?πŸ˜…

  • Clips was about throw down some gamma rays, but got stopped by a bunch of sunglasses. He was going IN! πŸ”₯

  • BRUH THIS NOT THE FIRST TIME CLIPS SNAPPED XD

  • Im rollin through the baπŸ˜‚πŸ€£πŸ˜­πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜­πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜­πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£ ha ha ha ha

  • Marlon wasn't even funny πŸ€·πŸΎβ€β™€οΈπŸ€·πŸΎβ€β™€οΈ

  • Yo tbh Justina need to stop so fuckin annoying

  • Justina’s face when Clips was going in πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Nicks brother been trash to every appearance πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Clips was on a serious mode

  • Justina kinda messed up haha. Damon is the only talented Wayons brother

  • β€œThat’s his relative” πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Damn Clips was boutta decimate the whole black squad but they took the mic from him smh

  • good old clips

  • Clips got a good sense of humor, ole boy struck a nerve to set him off like that

  • Zone he used good under his July run by day and a as or run each to by day and or he the red we by he Ru you you you you for he to good John run to day and by some TT to day the red

  • Charlie clips forgot it was a family show Lol

  • wait was marlon souppose to do it that long

  • Wait is that Stanley

  • Good work😍😍😍😍

  • Clips was about to eat Nik canon bro πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Bean holding Nick shoe has my rolling the whole time😭

  • Marlon Wayne is the funniest πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€·πŸΎβ€β™€οΈ

  • Clips sounds like ice cube

  • Don’t fuck with Charlie

  • Clips started rapping real life bars. They were like ooooo, this is comedy bro!

  • DONT FEEL IT...CLIPS O' FUKK THAT FACE UP..!!!

  • Ayo I didn't know Nick Cannon had a brother and this is how I get introduced to him. With Charlie flamin' him lol

  • Shawn’s the more talented brother, but Marlon making more moves than him....oh okay

  • Clips was snappin

  • Why he got Nick shoe🀣🀣🀣🀣

  • β€œOh hold on...hold on Jesus Christ. Wait a minute, that’s his relative.” πŸ’€πŸ’€πŸ’€

  • I love Con. β™₯

  • Clips was goin at it. πŸ”₯ πŸ”₯ πŸ”₯ πŸ”₯ πŸ”₯ πŸ”₯ damn

  • β€œThat’s his relative” πŸ˜‚

  • β€œThat’s his relative!β€πŸ˜‚πŸ€£

  • Charlie is a straight savage. Nick was like... "Kill my whole fam?"

  • "that's his relative" I diedddd πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Charlie Clips Went In Like A Muthafucka Didnt He The Man Got Hella Barz And Even Tho Its Nicks Real Brother Thats The Price Yo Ass Pays When You Come On This Show It Is What It Is Nobodys And Nothing Is Off Limits EVERYBODY CAN GET IT God Damnit And Charlie Clips Slaughtered Nicks Brother And The Black Point Blank Periodt Shit Charlie Clips Went Hard As Hell Charlie Clips Is The Real Damn Deal Dead Ass The Is The Main Reason Why I Like Charlie ClipsπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯And My Girl Justina Did The Damn Thang As Well As She Always Does If Nick Were To Ever Get Rid Of Alot Of The Veterans I Would Stop Watching Real Talk Them OGS KICK ASS Them Newbies Are Ok But The VETERANS Of This Show Are Always Gonna Be My Favs Aint No If Ands Or Buts About It.

  • Charlie Clips was like β€œBoy do not know who I amπŸ˜‘β€

  • Why he holding nicks shoe lol

  • Why he holding nicks shoe lol

  • DC and Justina are my favorites. I'm getting tired of little man with cut the beat. It's old...….

  • I feel bad for Marlon.. he was the most funniest and talented out of everyone on stage. And they didn't show him any respect. His usual happy spark seemed dim.