Live From The Minneapolis Comedy Festival w/ DC Young Fly, Karlous Miller & Chico Bean

Pubblicato il 12 lug 2019
The next generation of comedy superstars take that stage at The State Theater to cap off The Minneapolis Comedy Festival. DC Young Fly, Karlous Miller and Chico Bean take a trip down memory lane, twerk with the fans and roast everybody. The 85 South Show brought the hood out and turnt up! Minnesota definitely piped up and showed what they all about!


FOLLOW THE CREW
KARLOUS MILLER - facebook.com/karlousm/
DCYOUNGFLY - facebook.com/DcYoungFly1/
CHICO BEAN - facebook.com/OldSchoolFool/
BILLY SORRELLS - facebook.com/billysorrells/
FAT AND PAID - facebook.com/Fatandpaid/
DARREN BRAND - facebook.com/darrenbigbabybrand/
CLAYTON ENGLISH - www.claytonenglish.com/

JOE T. NEWMAN - www.ayoungplayer.com
CHAD OUBRE - instagram.com/chadoubre/
LANCE CRAYTON - instagram.com/cat_queso/
J.O.N - instagram.com/heeeyj_o_n/
CRIAG GRAVES - instagram.com/craigshoots23/

Commenti

  • In general this episode of 85 South Show was another hit. Great crowd reaction and great jokes and skits and crowd participation.

    • Michael Ik Rightttt ♥️

    • Fuck Shit It’s not dick riding. If you can’t support all of them, it’s not really support. Y’all some real life haters. What man gates on another man getting money?

    • @qyiesha smalls stop dick ridin ima watch this cuz karlous n dc funny

    • @qyiesha smalls they talk about what im talkin about on every show its funny nobody notices chico been actin weird anyway.

    • So many stories of my life have been told at this show 😆

  • There's an 11 yr old kid and these men are talking about adult stuff I'm dying bruh

  • Chico Bean "The Human Radio" is my soulmate.

  • "hey, don't you know" 😂😂😂🤦🤦🤦

  • NIGGA IF MY MAMA ASK ME HOW I FEEL AFTER WATCHING THIS SHOW.... TELL HER IM DEAD 🤣😂

  • This will forever be my favorite show 💀😂😂 had me almost falling off my bed *tell that n*gga you swallowed to get out yo f**kin chest* 😂😂💀😭😭

  • Anyone know the intro beat?

  • When shawty hit the shimmy with DC at 12:30 I was cracking up like “ayyyyyyeeee!” Iconic.

  • I love the 85 South show y'all really funny asf and y'all one of the reasons why I started IT-tvs. I posted my first video and its already popping. I appreciate the 85 south show for making my days happier. show love to the channel !

  • ❗️❗️❗️❗️

  • He say she smelled like outside 😂😂😂🤦🏽‍♀️

  • Who else constantly heard the surfer laugh in the backround

  • Chico you from dc you should know what man hunt is😂😂🤦🏽‍♂️

  • how y’all not know bout man hunt 🤣🤣🤣🤣‼️

  • I fucken love this LOL

  • Live from The. Walt Disney Theater orando w Miller DC Young Fly Karlous Miller. You have any idea what you

  • This is the funniest shit I’ve ever heard.

  • This episode lit 🔥 ASF 🤣🤣

  • 🚨🚨 Chico Bean is fine fine 🤪🥰❤️

  • DC was sitting on the floor like one of Andy toys😭😭AUGHHH and when Karlous started acting like he was folding clothes I diedd😭😭😭

  • 51:16 every hood nigga got one laugh like this

  • Who TF brings their kids to a 85 south show. I mean, it's 2019, but willingly bringing them... Nahhh...

  • You could not of picked 3 guys to put together better than this. Simply amazing! Coming from the White man.

  • You Should Have A Trusted Staff Member Stationed In The Balcony During Your Shows. Be Connected In Some Way; So You Can Have Them Ask Particular Questions For You Of Specific, Special, Unique Audience Members.

  • Ayooo I can't stand y'all 🤣🤣🤣🤣 I snore 😂😂😂

  • the way dc came out on stage😂😂

  • i love DC's little scream, shit makes everything funny

  • 1:07:43 nasty ass nigga 😒 peep

  • 44:45 😂😂

  • I like the concept of what they do... But these guys just aren't talented as comedians I like them as rappers but not as comedians at

  • I love you DC

  • Ion kno why ppl think Minnesota don’t have many black people....we got ALL the black ppl here😭

  • No Lie THIS WAS THE FUNNIEST SHOWS EVER!!

  • Netflix hello .

  • 22:15 manhunt was my shit back in the day. I thought that was a jersey thing. Hahahahahahaha

  • These guys are off the chain!! Does anyone know where I can find the intro music?

  • Da mama hittin da fridgeee brooo

  • Fuck that, blue planet is the shit im dead

  • Greatest Intro Track they've ever done!!!

  • F**k Indianapolis I’m from Milwaukee wi

  • Yoooo these dudes are toooo funnny

  • That pussy throwback and you know that 😂🤣😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂🤣

  • 1:06:21 when Chico said they never had a black cartoon I said “You lying I know you had the proud family” and he said the proud family right after

  • They said who is that person from Lilo and Stich and they said Maui WTF they got there Disney movies mixed up 😂😂 I think they meant to say who is that person from Moana 🤦🏽‍♀️😂😂

  • 24:30

  • 1:11:39 🤣🤣🤣🤣

  • 25:46 one of my favorite parts🤣🤣🤣

  • 20:20 😂😂😂😂

  • 44:30

  • 53:06 The guy's expression behind the woman after giving her answer

  • 44:16 DC sounded JUST LIKE Chris Tucker!!!

  • I love a bitch you can’t hug all the way 😂😂😂😂

  • Uhhmmmm... I wanna like it, but I kinda don't. Too chaotic. Like over an hour of crowd warm-up. I do like the fact that all three of 'em can rock together at the same time and make it work, which you never see, but other than that...

  • i cant believe its really people who dont 85 yall crazy as hell

  • She smell like outside😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • 6 back titties😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Check some of my Music out on my IT-tvs Channel you may like some of Them

  • Why the fuck every show they have a nigka in the behind of the recording laughing like either the joker or Kat williams.... I love you guys but have your recording guy record away from does laughter... lmfao

  • 37:10 💀💀💀

  • I love how DC stopped and hugged that little girl