Lil Nas X - Old Town Road (Official Movie) ft. Billy Ray Cyrus

Pubblicato il 17 mag 2019
Official video for Lil Nas X’s Billboard #1 hit, “Old Town Road (Remix)” featuring Billy Ray Cyrus.
Special guest appearances from Chris Rock, Haha Davis, Rico Nasty, Diplo, Jozzy, Young Kio, and Vince Staples.
Listen & Download “Old Town Road (Remix)” by Lil Nas X featuring Billy Ray Cyrus out now: smarturl.it/billyrayoldtownroad
Amazon - smarturl.it/billyrayoldtownroad/az
Apple Music - smarturl.it/billyrayoldtownroad/applemusic
iTunes - smarturl.it/billyrayoldtownroad/itunes
Spotify - smarturl.it/billyrayoldtownroad/spotify
Official Merch: smarturl.it/lilnasxmerch
Director Calmatic
Producer Candice Dragonas, Saul Levitz, Melissa Larsen Ekholm
EP Bryan Younce
DP Ryan Marie Helfant
Production Designer Christian Zollenkopf
Art Director Itaru Dela Vega
Lead Horse Wrangler Scott Perez
Costumer Catherine Hahn
Editor Calmatic
VFX Company Electric Theatre Collective
Original Score Ian Hultquist
Sound Design Matt Yocum
Follow Lil Nas X
Instagram - instagram.com/lilnasx/
Twitter - twitter.com/LilNasX
Follow Billy Ray Cyrus
Facebook - facebook.com/BillyRayCyrus/
Instagram - instagram.com/billyraycyrus/
Twitter - twitter.com/billyraycyrus
www.lilnasx.com/
#LilNasX #OldTownRoad #BillyRayCyrus

Commenti

  • 2:44 Anyone know the car he's racing?

  • old Town Road cool good

  • Panin is better

  • That girl dancing was the cringest of all time it WAS ASS

  • 😍😜🤩💖😃asombroso

  • What happened to the red dead redemption 2 original

  • How did that horse fit into that tunnel🤔🤔

  • Vcs são maneiro

  • this song is dog shit

  • Sou do brasil quem fala protuges da like

  • Falo em português

  • MaMa

  • Que porra e essa não tem nem um BR aqui deixa seu like aí se vc é BR🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  • The intro skit made me think this is a real life adaptation of RDR2 fr

  • I don't care if that's not actually Brad Pitt at 4:06 that's Brad Pitt to me.

  • *Oh Yeah*

  • 100% favorite😢♡

  • Favor de Dios

  • This song is just throughout CRINGE.

  • Nice

  • 😻

  • Almost 400 millions views

  • 1:48 start

  • Brasil ?

  • I just love this movie. Boogity boogity boogity.

  • Everyone: Here from IT-tvs Rewind 2019 Me: Here from Just Dance 2020

  • When you realize Haha davis was in the video the whole time

  • Nickelback would like there riff back...

  • Like si no hablas ni madres de ingles

  • I LOVE IT LOL

  • 1 thing wrong with this video... Billy Ray Cyrus!

  • Еее ауада тэйк ма Хорс сны оцароу нбори рааа сныфрендомборн,цейк ма Хорс....

  • Gey gay shut up cool

  • Chris Rock always funny

  • imagine its 1889 and you just robbed like a bank, and you go hide and then you just teleport to 2019, 239 years later

  • You know I just like pointing out how a double barrel shotgun is shooting three times and what appears to be normal bullets instead of normal shotgun shots

  • I want the bloopers

  • Nice job X im watching at 399 million views

  • 0%about the movie 100%about the song cool song

  • Yeah I'm gonna take My horse to the Old town road I'm gonna ride 'til I can't no more I'm gonna take My horse to the Old town road I'm gonna ride 'til I can't no more I got the Horses in the back Horse tack is attched Hat is matte black Got the boots That't black to matht Ridin' on a horse, ha You can whip your Porsche I been in the valley You ain't been up Off that po-orch, now Can't nobody Tell me nothin' You can't tell me Nothin' Can't nobody Tell me nothin' You can't tell me Nothin' Radin' on a Tractor Lean all in my Blader Cheated on my baby You can go and A-ask her My life is a Movie Bull ridin' and Boobies Cowboy hat from Gucci Wrangler on my Booty Can't nobody Tell me nothin' You can't tell me Nothin' Can't nobody Tell me nothin' You can't tell me Nothin' Yeah I'm gonna take My horse to the Old town road I'm gonna ride 'til I can't no more I'm gonna take My horse to the Old town road I'm gonna ride 'til I can't no more