HOW TO MAKE SIMPLE TRAP BEATS THE RIGHT WAY! | Making a Simple Trap Beat In FL Studio From Scratch

Pubblicato il 31 dic 2017
HOW TO MAKE SIMPLE TRAP BEATS THE RIGHT WAY! | Making a Simple Trap Beat In FL Studio From Scratch
Subscribe for Daily Uploads ➕ bit.ly/SubToIMR
Buy Drum & Sound Kits 💸 wavsupply.net/
Take and apply this same knowledge to your workflow and improve your ability to make beats.
If you're looking for more FL Studio tutorials or want to learn how to make beats, subscribe to our channel! New content is uploaded daily.
▶️ Follow Nick Mira
Instagram 📷 instagram.com/nickmira_/
Twitter 🐦 twitter.com/nickmira_
Snapchat 👻 nickmira4
IT-tvs 📺 it-tvs.com/username-nickmirabeats
Website 🌐 www.nickmira.com/

Commenti

  • ok ik what ur thinking, stop the trap beats pls. this was the last one for 2017 i got yall with some different waves next week Instagram 📷 instagram.com/nickmira_/ Twitter 🐦 twitter.com/nickmira_

    • I wish you would explain what everything is, I'm new here. But, oh well not your fault, I shouldve made myself more literate before k came here. good video anyways.

    • The song name is noyz narco gue pequeno bastardi senza gloria

    • which program are you using to make the beats

    • The trap sound is what's popping right now. People need to get over it. I don't like trap music but out j. Cole or Kendrick on a trap beat and it can still be hip hop.

  • Please make melody video. you are use in intro melody

  • Flp please

  • Ima be fine ♥️♥️♥️ Like if u noticed

  • Internet money - great video , and thanks for your time. In about 2wks I'm gonna put some money on my wal mart card and purchase a few of your kits( and Simon servidas.) I've never done it but I have a homie and hes GREAT at installing and "finding" vsts lol. But I want to help support you guys , legally ! because you all really help and give up so much free game.

  • 😱😱😱What the fuck was that 7:33

  • yeah..simple

  • tf did he say at 7:34 ???

  • That's a lit plugin for sampling

  • Whered u get that phone sound?

  • Excellent excellent, now I understand. Peace

  • 0:00 I'll Be Fine - Juice WRLD

  • 253

  • how do you add all of the channels/tracks to the playlist w/o having to switch back to the channel rack? thas cool.

  • 🔥

  • damnit i need omnisphere

  • A simple trap beat is just a 808 , hi hat , claps , fire fucking snare , and about 2 percs

  • Didnt save the project after finishing the melody... gotta start again man

  • Im interested in knowing what you said @ 7:35

  • The interface he uses makes it v hard to see

  • Intro - I just popped a bean, yesterday it was a long niiighttt

  • what 808 is that

  • What is that ring called? And where can i find it at?

  • 2019 💲

  • What pack is that bass from?

  • I like this one alot

  • Tbh, i hate the 808's he's always using..

  • 808 beating hahah

  • This beat is dope

  • Hey bro I think that shit go hard can u make me a beat

  • Can you make a video on how to make a beat on garage band?

    • He dont use garageband.

  • Does anybody know how to get a soundfont reader for 64 bit

  • Who’s watching in 2021

  • 7:34 wtf

  • Any link for this template or templates for FL 20

    • Find any?? I just changed my fl walpaper to intenet moneys and changed the grid color to black

  • Get Juice 🥤 or A boogie on dis now son!!!! 📞🎵🎤

  • 2019 gang!

  • Ayee that juice wrld be fine beat in the intro 🔥

  • hello where did you download omnisphere please and thanks

  • i liked it is beat, keep up the good work!!!!