Game Stats #6

Pubblicato il 12 mag 2019

Commenti

  • ALZO PLS MOH SALAH DON'T LEAD THAT MONEY OR PAMIANG TO ROB UR SALARY CONCERNING THAT AFRICAN CRITICAL TRIAD UK TEAM اديلهم بالجزمة على دماغهم محمد صلاح

  • Salah all the best to you and liverpool

  • Well done to Mane and team. Hope Salah not playing in Finals 😂😂. Liverpool can score more goals with Salah on bench. More a team than depending on individual player.

    • Abdelrahman Gamal ya thanks to both Salah and Karius, Liverpool lose to Madrid. Both are Liverpool weak link 🥴🥴

    • What about last year final? 🤔

  • Next Year Ipul

  • WOULD RATHER WIN THE CHAMPIONS LEAGUE!!!! 🏆🏆🏆

  • Var check goal 2-0 time 80' ... year 2020

  • great Mane Sadio very nice match

  • Ryad Mahrez has won more PL the last 4 years than Loserpoop the last 30 yrs ,Lmao

  • Damn, really dissapointed

  • Spur is going to win trophy. Jogen Flop is always top 2 😂😂😂

  • CL THIS SEASON PL NEXT

  • no team can cope with the physical and speed of liverpool. :)

  • 잘했다 1등같은 2등!

  • สู้กันใหม่ยังเหลืออีกถ้วย.สู้ๆ.. แฟนหงส์

  • Mungkin belum beruntung belum bisa juara ,tapi sudah sangat luar biasa...

  • SALAH, THE BEST

  • El segundo gool de mane es fuera de juego jaaaaajaaa que arbitraje estúpido .

  • اين صلاح لم يسجل

  • YNWA96

  • First goal is the same goal on barca

  • Too little ,too late

  • لو حد عربي عده من هنا يخبطني بلايك

  • Liverpool for life we will never give up ynwa. The champions of Europe go mane go salah

    • Another loss huh.....so close but no cigar. GO MAN UNITED ! You'll loose to T H as well. No silver this season ha ha ha ha ha ha !

  • So near so far shame

  • Man City💪

  • Good job Liverpool finish strong !! .. if only u not spoils point back then when u are still leading 7 point against City.. u could be the champions weeks ago

  • Liverpool ga jd juara jga saya bnga ..perjuanan yg sangaat luar biasa..cuma liverpool yg cuma kalah 1 kali..d IPL.mudh2n liverpool juara UCL amiin..

  • Liverpool already lost the title when they draw 1-1 against Leicester. Poor liverpool inconsistent w/ their own capabilities and believes

  • Liverfool will b trophy less this yeAr it stArt already

  • 97 points, 6 more than Ferguson managed.

    • yeah it hurts but SAF was better with what he won and how he recovered the dead team from manchester

  • 👍👍👍👍

  • Liverpool 1 leicester 1 in that match liverpool lost the title.

    • @Shaha Rull and 0-0 vs everton? But they end up runner up. Not mid table team lol

    • 24 feb is the match that liverpool really lost this year title..Man Utd 0 Liverpool 0 😂

  • 97 - Liverpool’s tally of 97 points would have been enough to win the Premier League in all but one of the previous 26 seasons of the competition. Brutal.

    • 2. This year with City's 98 Points and last year City had 100 Points

  • When I last checked it seems Liverpool last won the league in a previous century! Is that right? Century?

    • Yeah , but we have won the Champions League in 05 and agai we will it this year .

    • Oops, sorry! No, not century. More like millenium! My apologies pls

  • Love u Salah and liverpool.. and Salah Mane Golden boot 😎❤ and Allison Golden Glove..😀

  • Wolves have better defence than barcelona lol

  • Man City sucks! Always violates the rules. It is unfair to compete with a team that is financially supported by a country. Man CITY should be BANNED.

    • Mancity Oil Club🖕🏽

    • @ikram omar Thats true

    • @JoseFran 😂😂😂

    • It is when you loose you complain. Money is not everything, their Champions league progress talks for itself

    • BOTTLERS HAHAHA

  • 30 years without the title, long may it continue.

    • Here here !

    • You sir are a toole alright

    • @King of Kings don't answer that stupid fellow he is looking attention

    • @Abe Noex might as well talk about colonization then.

    • @Abe Noex go away and get a life

  • Sadio mané ❤💪💪

  • Hi

  • Sadio tu fait la fierté de tout un peuple merci gaindé

  • Mane the future of African best player ....

    • Head Hunter think he meant like the award

    • One of the best World player . I think

    • Future? No, he's already one of the best African player.

  • Bagi ku udah juara liverpool

  • Salah king ⚽️

  • Next year ya pul

  • #Nextyear again..