G Herbo - Street (Official Audio)

Pubblicato il 22 set 2017
Listen to the official audio of “Street” by G Herbo.
“Summer Is Cancelled”, the first single from upcoming album PTSD out now:
smarturl.it/SummerIsCancelled
Subscribe to G Herbo's official channel for exclusive music videos & behind the scenes footage: bit.ly/Subscribe-to-GHerbo
More G Herbo:
fb.com/gherbomusic
twitter.com/gherbo
instagram.com/nolimitherbo
soundcloud.com/gherbo
spoti.fi/1LwQTBk
gherbomusic.com

Commenti

  • 2020

  • Gherbo you got my soul SHOUTIN!

  • This is my favorite track. Ill always love you babydad.

  • the music and the lyrics i feel u old young in

  • I need this fuckin beat

  • He went tf in this my shit I play it everyday 💯😎🎼

  • A reason he put this first this one of his best. If I ain’t standing on my own two then I must be deceased 💯

  • A street nigga like me at least gotta a G at least if I ain’t standing on my own two den I must be deceased

  • Love it hardest by far

  • I got married to the streets seleto drive em crazy

  • I fuck with me street nigga like me

  • Yup I'm everything can't let nobody label me

  • Just blaze vibes ...herb u went stupid spittin da real ✊🏾✊🏾✊🏾✊🏾

  • Y'all may not believe me but he telling my life story herb can rap his ass off I'm be great one day too💯

  • 🔥🔥 herbo underrated

  • Who here 2019 🙏🏾 ⛪️

  • I flex every chance I get, still humble but that don't mean shit🍀🎯🔥

  • I need dis beat

  • Use my name ...make a mill- ( Street Princeopal ) yall see me on facebook!! Become friends/fans!!! ...of the innerCity legend they reaally b rapping about....ME😎' see my videos here @ 16/24BARSIT-tvs type it in ya serch bar! ✌...

  • Instrumental?

  • Millÿ ßees #onY$taxx WWE

  • Dead ass tryin not to cry

  • He dropped his best shit under the name G Herbo imo. "Blik" "strictly for my fans" and this all fire, "Fazoland" dope too tho

  • .. TAKE HEED YOUND FLASH MOB GENERATION ...WITH THE WILL THERE IS STILL AH WAY NEVER GIVE IN ..GIVE YA LEGS REST AND CONTINUE WALKIN 7

  • shit i be like fuck streets aint never did none for me took everybody i love from me

  • I feel that

  • 2019?

  • “I been starving for this long, keep the plate I wait for the feast.. watched em eat in front of me, don’t act like I ain’t wanna piece”💭🙇🏿‍♂️

  • Choose Christ

  • Music I can relate to 👍

  • i bet he almost made this 4 minutes of hell pt 5 but still fyeeee

  • That piano at the end is hella soulful though

  • Just keep em hating

  • I can relate to the picture.

  • He dropped this on my birthday ND I slept on it but I'm up .... I'm up

  • 🔥🔥

  • still here in 2019

  • GOAT💯

  • Pastor herbo 🙏🏾 still playin dis

  • G Herbo needs to make a track with Eminem, this is real rap right here 🔥👏🏼

  • Whole album a classic

  • It anit shit to do who going savum🤯

  • I put my headphones on I’m in the music periodt 💯🙏🏿

  • Can somebody please make a instrumental outta this‼️‼️

  • Bro real tal a lyricist

  • I know magic I can speak a picture

  • Gawd dawg this nigga super spazzed !! Hold hold up lemme run this back a couple times ! 🔥

  • This is one of the best rap songs ever

  • I make harsh decisions , but I'm smart and listen , damn I felt that

  • 2019?? Anybody

  • No disrespect to female rappers or lesbians. But I was giving you a compliment. You got powerful words bro like Ye.

  • Lol M.A. couldn’t do this

  • My friend got robbed 30 times. That last time he got robbed by our long time friend. They can’t lie either. My granny died bro and I couldn’t hold it at youth church. Both of these niggas was there. Years later I hear one killed the other. Niggas wanna talk to me. You was they friend. My homie was related to the one that died it hurt him most. Shit it hurt me. I had to hold it at the funeral my momma was balling. Mane.

  • lil pump was realer when he came out. lil herb go on a poster with big and pac.

  • “I’ll wait for the feast.”. Needs more likes.

  • Who ever dislike this song Suck my dick word up

  • A street nigga like me at least Gotta keep it g at least If i ain’t standing on my own 2 Then i mus be deceased 💯

  • The beat talk to me

  • Discover "Honesty" by Young Super on Deezer www.deezer.com/track/661529652

  • Is there any way to get this instrumental?