Billie Eilish Freaks Out While Eating Spicy Wings | Hot Ones

Pubblicato il 7 mar 2019
Billie Eilish is the hyper-talented singer/songwriter behind platinum hit singles like "Ocean Eyes" and "Lovely," and her first studio album-When We All Fall Asleep, Where Do We Go?-is set to drop March 29th. But how is she with spicy food? Find out as the 17-year-old phenom becomes the youngest guest ever to take on the wings of death. As Billie battles through the spice, Sean Evans busts out a full bag of Hot Ones tricks, including a blind soda tasting and a breakdown of some of Billie's most iconic outfits.
BUY THE CLASSIC HOT ONES HOT SAUCE NOW!: bit.ly/2Q1VfIh
BRAND-NEW HOT ONES MERCH available now: bit.ly/2AIS271
BUY your bottle of Los Calientes from Heatonist: bit.ly/2LMDxqS
SIGN UP for the Hot Ones Monthly Hot Sauce Subscription box: bit.ly/2veY50P
SUBSCRIBE to the brand-new Hot Ones podcast for extended cuts of classic interviews: apple.co/2vAceoH
Subscribe to First We Feast on IT-tvs: goo.gl/UxFzhK
Check out more of First We Feast here:
firstwefeast.com/
twitter.com/firstwefeast
facebook.com/FirstWeFeast
instagram.com/firstwefeast
Season 8
Episode 7
First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect.
#hotones #spicywings
#hotones #spicywings

Commenti

  • Shout out to the youngest guest in Hot Ones history!

  • 22:24 i love you!

  • Im just dipping my water ! I mean my lips

  • excuse me? I'm home schooled.

  • 6:02 very rare footage of Billie Eilish burp

  • Billie Eilish ' I go to hell when i die" " so as he "

  • 21:20 When regret kicks in. ( slow 0.5)

  • Galco’s FUCKING RULES!!!!!!!!!

  • She is famous because of her talent and work....They recognized her talent at young age so she is famous....why do some people are so much rude to her that why she is famous.?😒

  • She is famous because of her talent and work....They recognized her talent at young age so she is famous....why do some people are so much rude to her that why she is famous.?😒

  • tf shez so lame.....honestly when she burped i was like wtf dude......thats a bit too much on the acting aloof part

    • burped after eating and drinking soda, bit too much? acting? u really offended just by that? zoomer

  • Kudos to her for sticking with it. I would have ran out by the third one. :D

  • The nonchalant burp. Nice.

  • Are those f*cking nuggets?

  • Hell yeah, I'd eat all of those!

  • I guess I’m a weakling. I’m not a spicy food gal, but felt challenged. I put a bunch of Sriracha on a piece of chicken and ate it like an hour ago and am still sucking on ice and lips burning. But proud that I tried.

  • Holy shit she's actually kinda rude.

  • あー

  • Those eyes light up a room, damnnn❤❤❤❤❤❤❤

  • If you’re over 50 and watching this she is the generation that is going to be taking care of you when you’re in the nursing home. Let that marinade in your brain for a while

  • Man she made me remember how much i miss spicy food and i used to bet with my friends on eating them every single night.....

  • That's probably one of the best I've seen

  • I really don't understand the appeal to her.

  • *I Wanna TryThose Damn Hot Sauces!*

  • “Food is such a powerful lil hoe” fye 🔥

  • **Shaq reaction**

  • Favorite song by bille ellish is ocean eyes.

  • I dont get why y'all haters watch her videos just to hate on her. Like you can just ignore all the videos about her or something Smh

    • No 🤢🤢🤢🤢🤢🤢

  • u should do it with zach choi

  • 2:33 billie: FUCK me: **chokes on coke**

  • I love billie 😍

  • That guy in the purple hair is really annoying

  • Introducing female justin bieber

  • I like her matured attitude she has...💚

  • I thought she was vegan

  • billie did it yay

  • I love nikle nips blue is the best

  • I go to hell when I die, so does he iconic, && same

  • Best episode hands down 🙌

  • mom: STOP POOPING IM THE BATHTUB me: 0:00

  • Wat is elo melo i wanna play it

  • 23:17 those are the eyes of a man who has seen it all

  • She got BALLS

  • Isnt she vegan?

  • она даже не прослезилась, даже у Шака пошли слезы))

  • those don’t look like wings D: those look like nuggets :D

  • Why’s everyone so determined to make fun of teenage girls, like why are y’all so mad all the time at young girls for enjoying an artist lol shits weird as fuck

  • 20:15 *” I put hot sauce on her titties “* lmaooo I’m weak 😂😂

  • Billie elish: I love spice food Visit india before india visits u

  • Damn, she did the best I think I've seen on here.

  • yo it'd be great to rape billie

  • 14:50 do you remember what you were eating when you posted "food is such a powerful little hoe it can take control of anyone"

  • 13:59 was that necessary? I was half asleep

  • She can't even say hi without sounding like a tool. Cant wait for her to be lost to time so 20 years from now i can pay 20 bucks to see her play in a parking lot somewhere.

    • @Dllspsdincmx didn't say I was wrong tho did you? Just saying! #sorrynotsorry

    • honey you sound bitter and jealous of her fame and success and that you will never be as successful. stay mad sweetie 😘

  • Water make it worst

  • 15:53 17:12 24:00 LMAO I LOVE HER 🤣🤣

  • she aint even touch the milk-

  • She sed she love spicy food buuuuuuut its to spicey for hey to da ranch

  • Seeing as she has trouble drinking purple Kool-Aid I guess hot wings might not go well.

  • omg