BACK TO SCHOOL DRUGSTORE MAKEUP TUTORIAL

Pubblicato il 19 ago 2019
PURCHASE MY COLLECTIONS HERE!
morphebrushes.com/index.php?dispatch=categories.view&category_id=358
USE CODE: “JACATTACK” FOR A DISCOUNT
♡ ♡ ♡
CONNECT WITH ME!!!
MY PO BOX
301 W. Platt St #632
Tampa FL 33606
INSTAGRAM:
Jaclynhill
TWITTER:
Jaclynhill
SNAPCHAT:
Jaclynrhill
Business inquiries only:
Jaclynroxanne.hill@gmail.com
(I am no longer booking clients)

♡ ♡ ♡

* SOME links provided above are affiliate links! I am compensated based on some affiliate purchases.
My channel is a fun place for people to enjoy the world of beauty! If you leave mean negative comments or resort to name calling, I will delete your comment & block you. My channel is not the place. This world is so ugly & negative & we desperately need to make a change. I cant control the world, but I can control my channel. Constructive criticism is always welcome! "you're a lying bitch" is NOT constructive ! Don't feel like you need to kiss my ass. Feel free to speak your mind but please respect each other! XOXO

Commenti

  • I love your videos and your commentary. I am glad you are giving us a video of drugstore brands that you use.

  • She explains it well

  • Ok she did not just waste a whole thing of mascara she should’ve she could’ve fixed it 🥺🥺

  • she's so cute with pigtails lol

  • What's up with your face??????

  • I don’t get why she keeps mentioning the pigtails. Honey if it bothers you that much it takes two seconds to throw it into a high pony tail

  • You have a baby face without makeup. You look like youre still in school.

  • Jaclyn come to target for fun day at my ULTA in San Clemente. Ca

  • I have been away from youtube so long. Can someone tell me why her face is so bloated? Is she pregnant? Did she gain weight?

  • Yikes.....yikes on bikes.

  • I live for Jaclyn's bloopers because it's me in my everyday life 😂

  • I hate math sooo much especially geometry I failed it my freshman year but here I am SENIOR!!!!!🔥🔥💯

  • Que le hiciste a tu cara?!!!

  • I thought we're a similar shade but I'm c2 and you used c8 to highlight. I'm Greek ffs, someone pass me the bronzer.

  • That song at the rend is from Billy Madison! Love that movie! ❤

  • Love you girl hope you have a blessed day #jaclynhillchristmas @photosbytymei 🎄🧡🎄🧡🎄🧡🎄❤️🎄❤️

  • Hellloooo That's bright😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • I love this video Jaclyn!❤️ Amazing job!!

  • Thank you for this video. ❤❤❤❤❤❤ Sending you hugs and love. 😊

  • You are one of my all time favorite beauty gurus. You helped me a lot through my depression that I was experiencing after my diagnosis of epilepsy and taught me how to love myself and taught me soooo many make up tricks I love you jaclyn thank you for being amazing❤️

  • She’s gearing this video to “young boys and girls” and her thumbnail looks like a porno ad... ok

  • You can tell she doesn't care about making quality videos like girl you didn't realize that half your earring on one ear was missing!?

  • It’s back to school no back to the strip club

  • What brush is she using for blending concealer?

  • You guys are so mean with her 😡 stop it! It was not her fault with those lipsticks 😠😠😠😠

  • Bro I am not convinced that mascara wouldn’t go back in there....this bitch was faking that and then said I can’t believe they’re selling this.....GIRLLLL lmao get the fuck off IT-tvs

  • Oh, looks like she might be on some kind of antidepressants... Poor girl

  • Why are literal porn stars trying to influence young school children's appearances.

  • Why don't you list products used anymore? :(

  • I’ve been using Loreal Telescopic for YEARS and I’ve never had one like that! I’d say that’s definitely defective!

  • all these comments are so fucking negative and it’s pissing me off. if u don’t like her for whatever reason it is, JUST DONT WATCH HER VIDEOS. HOW HARD IS THAT IF U DONT LIKE HER???? the negativity is so unnecessary like please grow tf up and remind ur selves that she’s HUMAN and has FEELINGS. just stfu man

  • Her face has gained 30 lbs since she started. Its distracting and disheartening. Not appealing.

  • 4:34 🥴

  • ADAM SANDLER!!! 😭😭❤️ I LOVE YOU

  • You guys are mean. Straight up.

  • are you like 30 or something

  • You look like you’re auditioning for a cheap porno...and you didn’t get the part.

  • the ending seems so off...

  • You look so different :-O

  • Love you girl

  • What did i miss?! Why are y’all dragging her 😭😂

  • I’m not sure why people have to be so rude. Jaclyn is a person! She is a human being! Stop being so damn mean to her. Yea she’s trying hard because everyone is starring at her and waiting for her to mess up. Keep doing you Jaclyn! You’re amazing! 😊

  • 4:34 🤪😂😂

  • Reading these goddamn comments is a fucking joke. The amount of pure hatred bullshit is fucking insane. Like I understand, she made some shitty lipsticks and didn't say sorry to your standard. She's literally addressed the shit 1,000 times like what more do you y'all want from her??? It's mind blowing. MOVE THE FUCK ON. Get over it. Cry baby ass, spoiled ass, cancel culture ass pieces of shit. I'm sooo tired of looking at the comments and seeing literally nothing but negative hate. It's pathetic and honestly so wack.

  • Does she do cocaine because she’s like acting like she does. Also all that anxiety she keeps talking about could be caused because of drug abuse. But idk I don’t wanna make accusations like that. Someone should for sure check on her.

  • Adam Sandler 🖤🖤🖤

  • Tawny or Rock n’ rose by Jordana are my two go to drugstore lipliners, they’re creamy and amazing

  • I legit don’t have a mustache but you finally answered why I look like I have one! Hyperpigmentation. Thanks 😭😂

  • I honestly don't understand why people hate so much its actually sad that shit like this goes through peoples minds

  • This is anything but appropriate for school children.

  • Have you requested a test for Cushing decease? No disrespect please some note symptoms: Signs are a fatty hump or weight gain between the shoulders, weight gain creating a rounded face, and pink or purple stretch marks. These are just a few. If it is just weight gain-which many of us understand Speed Keto is amazing. You are beautiful anyway but consider getting ck for Cushings❤️

  • The Adam Sandler “back to school” part is a good throwback! 😂

  • I love you Jaclyn!! Even though I’m young I would love to do something in makeup when I get older and you are the one that made me want to I can’t even describe how amazing you are and how much I love you your the best!!!

  • OMG! STOP!!!!! KIDS COULD BE WATCHING THIS.

  • That still looks like way too much work

  • You're 30.

  • What’s she injecting into her face? 😭😭😭

  • Shameless dog.

  • The thumbnail gives me the mia khalifa vibe.

  • Why does her face not move?? And look bloated 🤷🏼‍♀️