38 Kills In Chapter 2 Fortnite!!

Pubblicato il 7 dic 2019
Get my Fortnite Battle Royale gaming gear and more at imrsharpshooter.com
Don't Forget to SUBSCRIBE! Turn on the bell for NOTIFICATIONS! Watch me LIVE in the morning everyday on TWITCH! www.twitch.tv/imrsharpshooter
Stay Connected: twitter.com/SharpSzn_
Thumbnail by: twitter.com/slackdz
#Fortnite #BattleRoyale #Chapter2

Commenti

  • I watch all tour your videos your best player

  • You do not no how to put your guns right

  • Settings video please? Play on Xbox but seems so hard. Have been a COD player for yearsss now so hard to get used to 3rd person game.

  • Dang. You tied the world record Edit: for kills is chapter 2

  • T'es nulle...

  • how do you train your aim?

  • Im betting the laat gur reported him for aimbot XD

  • Saul

  • 😠😠😠

  • Play fortnite

  • Fortnite

  • a frenche he hase a world reccord your name is elite asco 38 elimination in solo squad

    • vive les francais

  • Controller player smh

  • You hacher

  • Smh Imagine still playing this game

    • Real Prankss not really arguing just Droning

    • I Gots The Caution since when did I say I play roblox...? Something you just decided to assume... and if you’re 17, what are you doing arguing with me in a IT-tvs comment section?

    • Real Prankss btw better than being a roblox player😁🤣🤣🤣😂😂😬

    • Real Prankss Im 17 kid plus I don’t like pretend I like real if you know what I’m saying

    • I Gots The Caution I’m 16 lol... why would I play roblox? I bet you pretend to be a fake depressed X fan 😂

  • You are so bad at the game

  • So fake

  • Benz_sa131

  • Anybody know what aim assist is this? Legacy?

  • Élite asco a fais38kills sa fais déjà 1 mois

  • Disliked because of clickbait

  • Hey, Sharp, did you join Ghost?

  • What's his highest kill record

  • Just started watching this guy today and already like his content and subscribe

  • Your fans are wild. Likes are like fake internet points - and we need them. --Mav's Landlord

  • I like

  • The best controller player fortnite un 2019

  • *Anyone* *else* *a* *Big* *Fan?* 👇🏽 *I’m* *gonna* *śuß* *to* *everyone* *that* *likes* *this* *and* *sußs* *to* *me!* 🌹

  • Don’t take off ur facecam

  • PLAY Jzm

  • I should play on xbox

  • Is sharp actually in ghost (been a fan for a year and a bit, but not been keeping my up to date recently)❤️

  • new sub bro

  • Vc joga muito bem

  • Sharp, I’ve been watching your content on twitch and IT-tvs for about a year and a half now, and I’ve got to say you’re literally the most underrated player in fortnite right now, for any platform, you’ve improved so much and your solo squads gameplay is insane. You deserve so much more attention. keep up the content, and keep streaming on twitch, your viewers are loyal, including me. You’re the goat brother! 🐐

  • yo sharp are u scuff or claw bc i’m tryna switch to one of those

  • Sharp earns more subs

  • Wish u used linear settings bro

  • can i have the battle pass my name on fortnite is pol-ice

  • Your my favourite streamer, I use your settings, guns lots and I used the aura with the icebreaker in your other video ❤️❤️

  • Does he play claw

  • Settings?

  • Do you use a scuff controller?

  • Your the best on Xbox

  • Who’s been a fan of Sharp before 2019?? 🎭 👇 👇I’m gifting my next 100 loyal subs🎁🤯

  • Pls view your settings is come a new update pls pls pls pls pls pls pls

  • Sharp is the biggest virgin I’ve ever seen

    • @DRONELTON already won you just contradicted yourself idiot

    • Miyagi l l so just get a life , u ain’t winning this argument

    • Miyagi l l I’m actually doing something with my life unlike you, and I do not believe u have made 250K from fortnite. Never even heard of ur dumbass

    • @DRONELTON and I'm the nerd 🙄😂

    • @DRONELTON in how long, and I've made overall more and if you're a professional in what you do, you shouldn't tell me how much money you're making 😬

  • Hip fire headshot from 150 yards

  • Do you play claw or scuf Wich one

  • Soooo............. good video Idk what else to say 🤷‍♂️🤷‍♂️

  • If u love sharp sub to me to win a minty axe!💘

  • wait youre in evade? omg if you are we came a long way

  • With wich Controller do you play

  • Pls make a setting video

  • 25 out of 100

  • Go crazy bro💙✅

  • Been here since 60k!

  • Is this the first time with a face cam

    • @Inferno nah he used it in season 9 before

  • Good game maybe we can play

  • Please need support to my channel 🖐️😩