Bricky

Bricky Bricky

  • 1 107
  • 166 326 659
Truth be told, I'm not really a brick.
Twitter - twitter.com/Bricky
Twitch - www.twitch.tv/bricky
BigBrickPlays - it-tvs.com/ch/UCHcODW8jrSHWw7Na0dC6qcA

Video

WISP - FAST FRAMES
WISP - FAST FRAMES11 giorni fa

Commenti

  • they have to fix the kda perk..i mean how many times i see a claymore around the corner and i cant hack them...thats bullshit

  • House Raid would be SOOOO sick! who else agrees??

  • Mr. Black was at the peak of his might. There was no spirit, nor host that could stop him. Nothing rivaled the power of his sword, his on point attacks and the raw skill accumulated thus far. But it had to have ended somehow. One daring host, invaded by two spirits, had a plan. He summoned Mr. Black as an ally, and squatting in a corner, he waited for the two spirits to slowly wittle down Mr. Blacks patience. It cost the lives of multiple invaders, but one coward. One 'ronin the wise' fought mr. Black with mobs, scattered trough the map to make up for the lack of skill between the two combatants. Finally, as if mr. Black didn't have enough, one well placed arrow knocked him off the bridge and sent the legendary mr. Black to the abyss, from whence his wails of sorrow, betrayal and salt, could be heard for all eternity. In his man-cave, ronin the wise, despicabe enough for his name to be written in all lowercase letters, sits and waits, for the next victim.

  • I die to a LOT less Claymores now than i used to at launch. I'm sorry but that's a nerf that I feel has a meaning. Sometimes I can run past a Claymore before it explodes, and they're definitely a lot easier to spot. However, the big jumpy mines that can be hidden under domination flagpoles, I can't stand.

  • Every other IT-tvsr/streamer: NO! Sayori! **cries** This guy: **laughs** YO SHE'S DEAD AS FUCK! LOL I skipped straight to that scene just to see his reaction but now i kinda wanna watch the whole thing. I like him.

  • Ghost was best COD.

  • ´´3 Funnels, not lanes´´ here is the problem: CoD community is too retardet to understand that

  • He's got the tea, sis

  • 10:50 fum

  • After the demi-gorgon do nea

  • I still feel like nothing can solve the camping problem as long as the TTK is that fast. Whoever sees one first gets the kill. So it's all about preaiming and waiting. People are scared to move because stepping on a stone might cause instant death. BO 4 was a bit too much with 150 hp. But atleast give the players that actually move a little more time to react. In this game there is no skillgap when it comes to movement and gunskill...atleast not in the CoD style it used to be. Those typical CoD moments, where you run around a corner, get shot in the back, jump, turn around and still get the kill are missing. That "over the top action movie" feeling is gone and for me that was that 1 thing that made CoD different.

  • I loved this video, nice job. Made laugh a few times actually XD. Also you've said what I've been thinking the last month

  • As someone that has a military background and lots of tactical training that came along with it, the accuracy behind the funneling of the maps is so spot on. Older CoD's got this shit down perfectly but fucked it all up in this years release.

  • I love the new maps...

  • Where is my fucking dead silence perk!

  • There are two different perks that make claymores useless... why does everyone cry about them so much? Put on E.O.D, Spotter, or BOTH. Use specialist if you need other perks in the perk 1 or 2 spot. GiT GuD

  • thank bricko

  • I just wanted to say that the level 156 thumbnail clickbait really made my day thannks pal

  • I’d like to see Afghan return and favela and sub base

  • Demogorgan casefile, the demogorgan, also known as the dashy boi

  • 12:18 can stop laughing😂😂🤣🤣😂😂

  • Honestly, claymores should be like how they are in bf4. Sense it would be wire based they are easier to see, and you can avoid them entirly.

  • - hackney yard, gun runner, and shoothouse yes are the best maps in the game... but still has nothing on the old mw maps. nothing, nada njet nothing... best in the game yes, but still BAD MAPS!! the starting positions are BAAAAADDDDDD..... sure they kinda fixed picadilly, kinda..... now do the other maps. - the lag compensation IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BADDDDD...... getting hit markers left and right with a sniper ax50.. double hitmarkers from close range with the 725 isn't rare too.. it's stupidly bad... i bet my life on it that people manipulate this system to their advantage and go ham. - the camo's are dumb, the challanges for the camo's are even dumber, they don't want players to camp yet these challanges mostly motivate players to CAMP!.. not only the camo's how about that best of the best mission.... daayumm straight up 725 double claymore camp till forever mission. - also, the camo challanges for assault rifles are just too goddamn many kills. just too much, they really overdid it. - also, the weapon levels, it's either to many levels, or it takes too goddamn long to level. once you hit that 55 weapon level it takes so damn long. - weapon attachements it's too much. the advantages you gain are always punished harshly by some negative side effect wich is worse then what you gain. i swear to god it's better to run the weapons naked most of the time... example, put a red dot on it, BOOM SLOWER ADS... wait what? WHY DOES A RED DOT HAVE A NEGATIVE EFFECT?? no seriously that thing ways like 4 grams.. nothing.. that's stupid... a foregrip lowers your ads?? wait what now, now i can firmly hold my weapon in my hands and i become slower. (not all of them do this) or negativly impact your sway WAIT WHAT... it doesn't make any sense in allot of situations.... a bigger heavier barrel lowers your ads, yes that's logical, it negativly impacts your sway yes.yes. this is getting too long, just 1 more thing SBMM NEEDS TO FUCKING GOOOOOOOOOOO...... every damn match is a swet infested puberty hitting 12 year old mountain dew drinking tournament match. you never play the average folk.. it's always bad. IT'S ALWAAAAYSSS BAD. out of the 10 matches i play, 1 match is a decent nice match, 1 match my squad is completly humiliating the other team, 8 matches is straight up garbage where my team gets rekt, and leave like always...

  • Absolutely the best review of map play ever. Brilliant work.

  • As an ex-mil, I truly loved the campaign for various reasons.

  • Get BETTER quit being a baby about the guns!!! Get good or don’t play!!

    • lmao. games shouldnt be balanced because people should get good? youre a dumb ass.

  • Love it. You’ve earned my sub keep it up man

  • hmmmmm, i don't care

  • Don't perpetuate lies, Mindbreaker is never useful

  • Phew, i can reproduce cause i use double betties instead od double claymores

  • The more reviews I watch and the more I play, I think this is actually a super good CoD at the core. They've almost nailed a lot of things, now they can fix their problems through smaller patches and new maps. The progression system is what needs the largest overhaul, with better sorted menus and such, but that is only what keeps one playing artificially after you've lost interest in the gameplay. All in all, if they fix their game they have a banger!

  • "xxxxxepsteindidntkillhimself GOT EM!" hilarious. you just won a subscriber, sir

  • I still remember i main LoL

  • 16:32 after the most recent patch my network has been in the trash is this just me (I am on Xbox) or is it the patch?

  • Train go boom

  • as for buffs to make him good in all ranks it probs would be just to increase his power recovery just a little bit. the lower ranks wont be able to use it as effectively anyway and if you're high rank you'll be using it so effectively that its barely activated

  • Dont you dare mention the mp5

  • Good job bricky. Keep it up

  • The mp5 is currently perfect

  • Second comment! Shoot House is a good map and definitely a step in the right direction But that entire map is ruined for me by the absolutely pathetic spawns and the fact that literally every other player is running the 725!

  • best synopsis of the games pros and cons that i have seen, amazing job!

  • This is a perfect summary of the games current state. Great review! :D

  • Dome remastered would be fucking amazing

  • How is your field of view so high ? Has it always been like that or am I missing something?

  • That BO2 multiplayer theme hit hard

  • I really enjoyed hacienda. I would rip new assholes on that map.

  • WTF, player feedback is shit what you talking about Countless times I’ve had explosives like the semtex detonate with not hitmarker to then get melted because I thought that area was free of enemies I watch the kill cam and the guy took damage... And also maybe because I’m just on a standard old Xbox with no headset etc etc But the amount of times I’ve had especially snipers fire at me or near me and not a sound, yet the kill cam shows them to be round the fucking corner Player feedback may or may not be good, but it’s defdirenly inconsistent FOR SUREEEE

  • I got a gunship casually on my first FFA game with the MP5.

  • It's dead

  • Nerfing everything ruins the game.

  • We need a bigger map pool in HC gamemodes! I play the same four maps all the time.

  • Still crazy to me how people think ghostface is top tier just bc of a what a few IT-tvsrs say

  • Bruh I died at "Project my insecurities and show off my giant call of duty penis" Subbed.

  • Bricky: I'm all ears is a very bad perk Otzdarva has entered the chat

  • really hope they listen to you

  • I wish they would put medals back in. Loved seeing how many I racked up towards the end of the games life

  • This guy is really gonna hate it when BR gets added to MW.

  • Hey brick what if u put furtive chase and monitor and abuse on the shape plus play with your food then bbq and chili how would that work out

  • Nobody on this fucking planet ever called him the "teabag boi"

  • New killer coming soon, you've got more work to do if you decide to

  • He’s called the ghost face because he was knowing as the ghost face killer before he was brought into the entity’s realm so it is a proper title for him

  • This man is spitting the facts. (The map explanation was is my favorite.)

  • Shoot house is dog shit of a map

  • You can also use spotter and see the equipment if you wanted as another option

  • That Food analogy huh, I didnt know I was watching DougDoug.

  • Nooo no. I'm all ears is DESIGNED to be used in a chase. Knowing exactly where someone is after a fast vault inside a jungle gym or an indoor map, especially if your power is active, means you simply get a free hit. You cut them off and hit them without any trouble at all. It's a very strong perk in the right situation.

  • If he was "The ghost" then people might get confused, especially new players, cus then there's wraith, spirit and ghost.

  • This should have way more views. Great breakdown of the game! One of my favorite cods and really enjoying it so far.

  • Let me tell you,there is no nothing better than exposing a noob with ghostface and seeing them lose their shit

  • It’s not often I comment on videos, but god damn man. This was a great review! It’s the first time I have seen a IT-tvsr who is not blindly hating but legit stating facts and coming up with excellent ideas to solving these issues. And you to that all while being funny AF! Subscribed!

  • Hit on so many good points, the claymores and maps especially, can't count the amount of times I've said these maps are dogshit, theirs to many angles and to much clutter constantly with the maps so they just end up in a confusing chaotic mess, ontop of that the spawn deaths....

  • I hate nasus.

  • Cod was tryn to be as realistic as possible with the game. A claymore in real life doesn't delay when tripped. Once it's tripped your fucked

  • Most enjoyable review i've watched.

  • The best way to beat headhunter spec ops is have one guy stay at the main spawn with a sniper and a riot shield

  • I'm rank 105 and claymores haven't been a problem tbh. 725 needs another nerf

  • Azhir cave also 3 lane map and i think its really good

  • yup, I literally run E.O.D. and ghost on every class...

  • It's too bad you don't stream/do videos on League anymore. I do know why, I am glad you want to do other stuff. I just wish you could do, like, an anniversary of toxic new league champs. Like, "What the fuck is this bitch? How did they massacre my boy?" Shit like that. Like, 30 minutes of you just absolutely trashing/praising new champs once a year at the ass end of the year. Or, for April Fool's "So you want to main" and pick the newest champion, do your sassy intro, then say "Fuck, I don't know." and the video ends.

  • Am I the only one who thinks that stuns could also be nerfed a bit? I feel like I'm frozen for a god damn year when I get hit by one

  • Spotter perk lets you see Claymores through walls. Why not mention this?

  • I’m all ears ends chases soooooooo quickly

  • IT-tvs unsubscribed me for no reason it's so stupid

  • Nah screw 3 lane maps. I am so sick of them

  • Finally thank you

  • 725 felt like the shittiest shotgun in the beta

  • Honestly, I'm all ears is REALLY good. The aura reading is useful especially in certain areas when survivors decide to either hide or try and mind game

  • awesome review, agree with all of it.

  • Ah yes, the famous Incest Censor. Also known as "Step" in porn language.

  • 1:08 Incorrect, it is a reference to scary movie

  • Juggernaut should be added as a field upgrade imo. And maybe dead silence as a perk?

    • Btw. Did you mean juggernaut the perk like in cod4 or the juggernaut killstreak

    • No. Just no dude. If you put juggernaut into field upgrades you just get another type of specialist like in BO4. Just an way to OP thing in the game you can earn by doing shit. It's just like the claymores and camping. It would cater way to much towards bad players and "giving them a chance". The field upgrades are not going to chance the outcome of a match. Putting the jug in field upgrades would...

    • No

  • Shoothouse is ASS

  • Wasnt ghostface two killers maybe leave a phone or something somewhere and let him pop out

  • Dude pls leave my MP5 alone.

  • Bricky:one left to go Us:Are you sure about that?

  • What about legions 5 teachable perk? That the first person they down, if it’s within the first 5 minutes, mysteriously dc?

  • Thanks for bringing this back! :)

  • Mounting felt kinda meh in beta tbh.. So many mounted campers.. EDIT: Wait did they add the minimap radar again?! Was so good without it...

  • "This video is sponsored by myself and my merch store..." Fucking power move XD

  • hackney, runner, and house are only good cause the other maps are terrible. best of bad maps.