Josh Peck

Josh Peck Josh Peck

  • 190
  • 279 815 275
This is my mind on IT-tvs. Stoked to show you guys my life and everyone in it! I'm posting vids every Wednesday, enjoy!
Paige Instagram @Paigeobrienn
Management: Peckagent@gmail.com

Video

Commenti

  • Damn Jonah

  • Has anybody else heard the Radio.com ad where they call him John Peck not Josh??

  • Make more videos together

  • Damn, they're so high

  • Mukbang and die young 😂😂😂

  • Jeff: Imma try to make the antonyans to lose 10k pounds Josh peck: imma end this whole mans career

  • "Chicken tender mukbang" David: "is that fish"

  • who is the kid with the beanie he’s hot asf

  • You've no idea how refreshing it is to see a vlog that does not directly imitate David's. Big fan since the Amanda Show.

  • This had to be my favorite video lmaoooo

  • Is your friend up for a job of food inspection in a factory???

  • Ice cream smoothie 😂😂😂😂

  • Jonah is disgusting bro what the hell hes lucky his family still love him

  • Where the audio go?🔈

  • I feel like drake is still left back in 2005 or something

  • i think for a second he was dan XD

  • Oh my god my story is so similar to Erin’s. Down to the gross college boy house 😂

  • Idk I don’t think you have to be in love. Depends on who you are. I wasn’t in love with the person I lost it to but he was nice and we were having fun

  • Guys, stop saying Josh is doing this to Jonah. Jonah is over 25 years old, he's doing this to himself.

  • Start a new show! Drake and Josh as a gay couple in 2020.

  • Great video but I still loved the end more 😭😭😂😂😂😂😂 scrambles 😂😂

  • the funny thing is the pie jonah got had to be baked first 😂

  • Come on josh help that fatso loose weight don’t you wanna help others? Your killing him slowly bruh

  • that kid is fucking fat

  • Boop 👉👃💫

  • Boobs

  • 11:00 David looks so cute 😂

  • 11:00 David looks so cute 😂

  • Vardan got so skinny yooooo!

  • damn they like 30 acting 12

  • Hi Josh peck you are my idol scince I saw Drake And Josh I discovered your other movies and shows then you IT-tvs channel you are my #1 favort actor/IT-tvsr you are the best

  • I honestly don’t like seeing Jonah being used for views by Josh and putting his health at risk. It’s disgusting and makes me upset because as a struggling person with extra weight myself, it’s stressful seeing ppl not helping Jonah and instead using him to gain views and putting his health as risk. 😞

  • jonah doesn’t care anymore. i hope jeff beats the shit outta jonah

  • I haven’t laughed harder at a video like this one in a long time

  • I want someone to hug me the way Josh hugged Jonah in the car

  • I stan shaved head Josh😊

  • Shouldve asked for a happy ending

  • flamin hot dorito , nothin hotter (in famous brands )

  • .. when you put 6 millennials together 😂 (I’m not very close to their age , but I’m one of the closest of my generation )

  • Okay david solidified his status as a suburb boy Chicagoans do not eat that much deep dish xD it's mainly eaten by tourists or on occasion by people in the city everyone mainly eats square cut bar style pizza(thin crust), but we sure as hell will defend it if anyone talks shit about it lol

  • Drake with the nickelodeon shirt!!! BOY DE-DELIVERED

  • What the fuck was it the start over the vlog

  • When your curious podcast comes up at the end of the video you had music playing in the background instead of it being red. Can you leave a link for it? Please and thank you!

  • Corinna is soooo pretty man ☹️

  • Josh really loves food videos huh.

  • Can’t wait to see what Jeff says XD

  • You know you hang out in the UFC comment sections too much when; Jonah says "Jack in The Box was NEVER.." and you mentally finish it with "my friend" lmao

  • It is 2020

  • Josh Peck flirting with David for 13 minutes and 44 seconds

  • Bro he looks like Michaels son from gta5 😂

  • He sounds like Rainman.

  • I don’t see how a family has a chance to win $20,000 just to be healthy but instead chooses to continue being unhealthy af

  • Why not just go into the store instead of ordering drive thru?

  • Wow they got nice facial expressions.

  • No entendí ni vergas, no se ingles

  • The Melon even has Josh Peck doing Ridge Wallet Ads 😳

  • HE EVEN KNOWS THE NUMBER ON THE MENU!!! LMAO

  • 0:39 he was rhyming

  • Can yalls believe he went from acting to promoting an app that reads books to you

  • H E L L O

  • CRYING at 8:51 & 8:56 hahahahhahaha

  • Is it just me or is these niggas ackin gay asf

  • Why are you making him fatter Josh

  • I CANT HEAR SHIT 😂

  • Ayuguoki Muy tarde

  • Holy shit Josh Peck and Michael Jackson? This has to be the best collab ever!

  • Omfg they sound so gay but I still fuck wit them but dammm

  • I was expecting Jeff to bust in the through the door yelling at them all

  • Hold up hold up jeffs gon beat yo ass

  • Is Drake gay now?!?😂

  • To be honest r u trying to kill jonah

  • "Fried in oil, dipped in hot oil" Jonah said. So is the oil that is frying cold or something?

  • I have two things to say one Johnah should be ashamed of yourself and 2SpongeBob need some subs

  • Why did he cut his hair 🤦‍♀️

  • Omg these guys give me life.

  • *me wondering why josh peck needs or even wants to do ads* lolol

  • Jonah is a fat bitch that cant stick to diet for a week

  • Imagine if you didn't know english and you walked by the car as they were ordering and all you heard was Nick saying "I HEAR IT I HEAR IT I HEAR IT" I wonder what that'd sound like if you didn't know what words he was saying in that tone of voice lol

  • Why his underwear so high

  • CRASH Drake and Josh

  • I’ve never seen David so serious he’s always laughing on his channel

  • Girl @ my job at her house I told her I wasn’t a virgin I told her a few months later and she was mad asf we don’t talk anymore ☠️

  • Haven't ate all day, I've got acid stomach and am about to drown in drool looking at all of the food in these blindfold videos. But I must continue! Also, does Nick remind anyone else of Alan from The Hangover in this video? Such a diva lmao

  • You should’ve put the bmw in the blender

  • “You’ll never find another as lovely as our queen Liza.” Oml I cant wipe the smile off my face.

  • so clickbaity video by the way

  • “Can you write suck it Jonah? Thank you, god bless you!”

  • Fifty Shades of Josh😄⭐🤩😍😘😇👍

  • ohhhh miranda hasn't change a bit!!!!

  • Hey David dobrik’s adopted son stop feeding that child and let him loss weight. You PERSONAL know how unhealthy it is to be overweight.

  • Jeff told you to piss off

  • I want a milkshake but hold the milk. I'm lactose and tolerant

  • Hey Josh, I can’t quite enjoy this video because it doesn’t have any sound. Can you please address the issue please? (i can only hear the intro music)

  • I'd love to chill with Josh hes funny

  • Damn I feel bad for jeff

  • jonah never listens to jeff.

  • Get tf in shape, youll get money tf is wrong with you.

  • Jessers idea?

  • It does annoy me josh is not helping them

  • Where’s his NECK